Her finner du svar på ofte stilte spørsmål

Er det trygt å handle fra Tigernu.no?

Absolutt! Når du handler hos oss er alltid kommunikasjonen mellom deg som kunde og nettbutikken kryptert, og alle betalinger håndteres av betalingsløsningen fra Klarna hvilket sikrer både deg som kunde og oss som butikk. Vi følger gjeldene regler for netthandel samt forbrukerkjøpsloven. Når du bestiller hos oss vil du få tilsendt pakken din med Bring, og du kan til enhver tid spore pakken slik at du vet hvor den befinner seg på veien til deg.


Må jeg registrere meg for å handle hos dere?

Nei, det er ikke nødvendig med en egen konto hos oss. Alle dine kjøp blir registrert hos Klarna hvor du kan se status for din ordre, i tillegg du kan se din ordrehistorikk.


Når blir kjøpet mitt belastet?

Vi samarbeider med @klarna for å tilby deg fleksible betalingsløsninger på betalingssiden. Enten om du ønsker å betale nå, betale senere eller når det passer deg best – valget er ditt.


Hvor lang leveringstid har dere?

Alle varer som er på lager sendes som regel i løpet av første virkedag etter din bestilling. Vi benytter Bring/Posten for forsendelse av pakker, og leveringstiden er mellom 2-4 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor.


Er det mulig å slå sammen flere ordre?

Det er dessverre ikke mulig å slå sammen bestillinger.


Hvordan kan jeg endre eller avbestille en ordre?

Det er kun mulig å avbestille en ordre frem til ordren har blitt sendt. Du kan logge på din konto hos Klarna for å se status for din ordre, eller du kan kontakte oss slik at vi kan sjekke dette for deg. Hvis pakken allerede er sendt kan du benytte deg av angrefristen når du mottar pakken og returnere denne.


Leverer dere til andre steder enn Norge?

Vi leverer kun til kunder med adresse i Norge.
OBS! Vi leverer dessverre ikke til Svalbard.


Hva skjer om jeg ikke henter pakken på postkontoret?

Det å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. En pakke som forblir uavhentet på postkontoret vil bli sendt i retur til oss etter 14. dager. Når vi mottar returen krediterer vi det som ble betalt for denne ordren, med unntak av kostnadene for returfrakt samt et returgebyr på kr. 200,- for å dekke våre utlegg.